poniedziałek, 18 lutego 2013

The Versatile Blogger



Dostałam nominację od http://take-me-to-wonderland-onedirection.blogspot.com/, za co jeszcze raz jej dziękuję! <3
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu;
- pokazać nagrodę 'The Versatile Blogger';
- ujawnić siedem dotyczących siebie;
- nominować dziesięć blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
- poinformować o tym fakcie nominowane blogi. 



Fakty o mnie:
  1. Uwielbiam tańczyć - sama, w pokoju, przy zgaszonym świetle, mając słuchawki w uszach.
  2. Nie znoszę gotować - gotuję, gdy muszę.
  3. W wieku 4 lat miałam wyrostek i mam teraz bliznę na podbrzuszu.
  4. Jestem strasznie uparta.
  5. Nie potrafię albo nie chcę mówić otwarcie o swoich uczuciach.
  6. Uwielbiam ludzi, którzy mają poczucie humoru i potrafią śmiać się z żartów o sobie.
  7. Mam dziewięciu mężów - Aston<3 Marvin<3 Oritse<3 JB<3 Zayn<3 Harry<3 Niall<3 Liam <3 Louis <3
Nominowane blogi:

1 komentarz: