czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Awards 2

Otrzymałam kolejną nominacje do Liebster Awards. Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Nominację dostałam od http://one-direction-and-ammie.blogspot.com/, a oto zadane pytania:

1. Opisz w kilku zdaniach swoje najlepsze wspomnienie.

Wakacje. Dużo %%. Przyjaciele. Przystanek autobusowy. Spacer przez miasto. Plac zabaw. Najlepsza impreza! *_*
2. Gdzie powinien Ci się oświadczyć Twój ukochany?
Ja. On. Kolacja na plaży przy świetle księżyca. Spacer brzegiem morza. 3. Czy wierzysz w Larry'ego Stylinsona?
Tak, wierzę! LARRY is real w 100%! :D
4. Najładniejszy kawałek z ,,Take me home'' to..
Little Things, They Don't Know About Us, C'mon C'mon.
5. Chłopak absolutnie musi mieć oczy koloru..
Brązowego. ^_^ 
6. Marzenie, które w Twoim życiu się spełniło ( lub wiesz, że spełni się w najbliższym czasie ).
Mam własny samochód. =)7. Rzecz/ osoba, za którą tęsknisz.
Tęsknię za wakacjami! <38. Gdybyś mogła, zmieniłabyś w sobie..
Nic :D 
9. Czy nie lubisz którejś z wybranek naszych chłopców? Jeśli tak - której i dlaczego?
Nie przepadam za Perrie, choć nic do niej nie mam. 
10. Co sądzisz o rozstaniu Danielle i Liama?
Oni powinni być razem! Nadal mi ciężko w to uwierzyć, że on już nie są razem! Wyglądali naprawdę na dobraną i kochającą się parę. Nadal mam nadzieję, że jeszcze do siebie wrócą! <3
11. Dlaczego piszesz opowiadanie? Jakich reakcji i komentarzy oczekujesz od swoich czytelników?
Sprawia mi to przyjemność i stanowi odskocznię od rzeczywistości. Czego oczekuję od czytelników? Chyba tylko tego, by czytali i szczerze wypowiadali się na temat każdego udostępnionego przeze mnie rozdziału. Najbardziej zależy mi na tym, by ktoś czytał, bo mam większą motywację do tego, by nadal kontynuować swe opowiadanie. :D

Blogi już nominowałam i pytania też zadałam :D 

5 komentarzy:

  1. Ciekawie się czytało, dzięki, że odpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mimo wiosny, zimny powiew wiatru otulał moje policzki nie dając mi zapomnieć o ponurej pogodzie w Wielkiej Brytanii. Rozmyślałam o tym co teraz robią moi rodzice, czy próbują mnie szukać lub może znów urządzają sobie kolejną awanturę, zapominając o swojej jedynej córce, która jest tysiące kilometrów od nich. Obstawiam to drugie."
    jeśli chcesz dowiedzieć się o co chodzi i zagłębić się w historię nastoletniej Danielle Howard, która nie obejdzie się bez miłości to zapraszam do mnie na pierwszy rozdział http://smak-francuskiej-milosci.blogspot.com/ . będzie mi niezmiernie miło jeśli zdecydujesz się kliknąć w link i przeczytać te parę zdań, które wypłynęły z mojego serca oraz szczerze skomentować.:)

    bardzo przepraszam na spam, mam nadzieję, że nie uraziłam Cię w tym xx

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) + zapraszam na rozdział 14 ;> http://i-will-be-ur-man.blogspot.com/2012/11/rozdzia-czternasty-czasu-nie-da-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Award.. pytanka znajdziesz na moim blogu http://my-life-wolud-suck-you.blogspot.com/ pozdrawiam i życzę miłej zabawy <33

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na 15 :) http://i-will-be-ur-man.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń