niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Awards 3

Otrzymałam kolejną nominacje do Liebster Awards. Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 
Nominację dostałam od http://my-life-wolud-suck-you.blogspot.com/, a to jej pytania:


1. Twoja ulubiona piosenka 1D z płyty TMH.
Little Things, C'mon C'mon, They Don't Know About Us <3

2. Czym się interesujesz?

Muzyka, taniec, piłka nożna.

3. Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła 1D na pustej ulicy? Tylko ty i oni. 

Pewnie bym zemdlała :D A tak na serio, to bym do nich podeszła i zaczęła normalną rozmowę. Później poprosiła o zdjęcia i autografy i wróciła do domu. A w domu skakała z radości, że ich spotkałam :D

4. Wierzysz w horoskop? 
Nie.

5. Co urzekło Cię w 1D?

Urzekło mnie to, że potrafili się dogadać i RAZEM jako zespół coś osiągnąć. No i oczywiście to, że zamierzają dalej RAZEM tworzyć cudowną muzykę. 

6. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać bloga?

Pewnego nudnego wieczoru przeglądałam neta (jak zwykle) no i natrafiłam na jakieś opowiadanie o chłopakach z 1D. Przeczytałam go, a potem szukałam następnych i następnych, aż w mojej głowie zaczęły pojawiać się pomysły z założeniem własnego bloga z opowiadaniem. I tak zaczęłam, tym bardziej, że pisanie stanowi dla mnie odskocznię od rzeczywistości i sprawia mi ogromną satysfakcję. 

7. Jakie jest twoje marzenie?

Spotkać chłopaków z JLS i być na ich koncercie! ^_^

8. Opisz siebie w 3-5 słowach.

Jestem szalenie zakręconą dziewczyną, ale jednocześnie bardzo wrażliwą. Kocham życie, choć nie raz już dało mi kopa w tyłek. Moją siłą na każdy nowy dzień jest muzyka. Dzięki niej jestem jaka jestem! 

9. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Nie :D

10. Który chłopak 1D najbardziej ci się podoba, najbardziej go lubisz?

Wszyscy mi się podobają, ale najbardziej Zayn i Harry <3


11. Co myślisz o ochronie praw zwierząt?
Powiem szczerze, ale rozwaliło mnie to pytanie :) W sumie nigdy się nad tym tak poważniej nie zastanawiałam, więc nie wiem co odpowiedzieć na to pytanie ;c

Blogi już nominowałam, jak również zadałam pytania :) 

1 komentarz:

  1. Na moim blogu właśnie pojawił się drugi rozdział.. zapraszam http://my-life-wolud-suck-you.blogspot.com/
    Przepraszam za spam <33

    OdpowiedzUsuń