sobota, 13 października 2012

WAŻNE !!!

KOCHANE MOJE CZYTELNICZKI ! <3

Mój blog dostał recenzję i tutaj możecie ją przeczytać :D 
Również tu możecie głosować na mój blog, który bierze udział w ankiecie na najlepszego bloga/najlepszą recenzję.
Była bym bardzo wdzięczna za oddanie głosu na mój blog :D

Wiem, że Was trochę zaniedbuję, bo rzadko dodaję rozdziały :(
Teraz rozdziały będą dodawane co sobotę/niedzielę (zależy jak się wyrobię).
Więc już jutro, kolejna część przygód Julii i jej przyjaciół! <33

No i jeszcze jedno!
Chciałam Wam bardzo PODZIĘKOWAĆ!!!
Moje opowiadanie ma już ponad 6000 tysięcy wyświetleń!
Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu! :D:D
Zakładając tego bloga, nie myślałam, że doczekam takiej chwili. 
Nie wierzyłam w to, że ktoś będzie chciał czytać moje wypociny.
JESTEŚCIE NIESAMOWITE !!!
Dzięki Wam, dalej tworzę losy Julki.
KOCHAM WAS BARDZO !!! ;****
<333333333333333333333333

1 komentarz:

  1. MY CIEBIE TEŻ KOCHAMY ; ******
    Oczywiście, że zagłosuję <33333

    OdpowiedzUsuń