sobota, 4 sierpnia 2012

Ogłoszenie

Wszystkich czytających tego bloga bardzo, ale to bardzo przepraszam. Jestem zmuszona na miesiąc zawiesić opowiadanie. Nie mam jak dodawać kolejnych rozdziałów, bo opowiadanie mam na swoim laptopie, w którym nie mam internetu. Obecnie korzystam z laptopa siostry i nie mam jak przerzucić opowiadania na ten komputer ;/ Jestem bardzo zła, że muszę coś takiego zrobić, ale nie przewidziałam, że nie będę mogła podłączyć się pod internet :( Obiecuję, że jak wrócę z wakacji, będę dodawała rozdziały codziennie, by nadrobić stracony czas. Oczywiście, jeszcze będę próbowała coś zdziałać z tym netem, ale nic nie obiecuję. 

JESZCZE RAZ WAS PRZEPRASZAM !!!

5 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaa umrę bardzo ;<

    serio nie idzie ? albo przepisać , albo skopiować w notatnik i przenieść na jakiś nośnik pamięci typu pendrive i dodać ;C
    ale spoko poczekam ;) /emajla

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa nieeee! Ja nie wytrzymam tyle bez twojego opowiadania ;(
    Mam nadzieję że jednak uda ci się jakoś dodawać rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się nad przepisywaniem, bo nie mam przy sobie pendrive'a (utalentowana zostawiłam w domu ;/), a siostra nie używa, ale to trochę czasu zajmuje, a jestem na wakacjach, więc nie wiem czy go znajdę.. ;/
    oczywiście w wolnym czasie postaram się coś wykombinować z kolejnym rozdziałem, ale nic Wam nie obiecuję.
    Przepraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko , jestem cierpliwa a na twoje opowiadanie warto czekać xoxo ;)
    /emajla

    OdpowiedzUsuń